absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

salza01

mun yks kaveri tossa just tutki sen vanhaa kalenteria, ja siinä luki joka perjantain kohalla "RYYPPÄÄMÄSSÄ!!" nytte ku se on sellaset 4 vuotta harrastanut turhan paljon juontia niin se yrittää lopetella..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Mullakin on yks kaveri joka käy juomassa ihan vartavasten...joka perjantai. On kehunu, että aijai.., kun oli taas kivaa...
Mä kuitenkin vähän epäröin.. :-/

*tuuli

mun kaverit ei oikein pahemmin ryyppäile... heillä on parempaakin tekemistä.... ( toivottavasti en loukannut ketään, nöyrimmät anteeksi pyyntöni hänelle joka loukkaantui )

KristalliEnkeli

mul on huomenna...*katsoo kelloa*...siis oikeastaan tänään synttärit (18v), mut enpä ole lähdössä baariin :) ja olen ylpeä itsestäni...siinä menee niin saatanasti rahaakin. Ostaisin mielummin apiksen sinkkukokoelman, jos en saa sitä lahjaksi :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

onnea sinulle, kristallienkeli!!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

onneks olkoon KristalliEnkeli!!
mä oon jo päättäny että sitten ku mä täytän 18 ni sillon mä aijon juhlia oikeen kunnolla ihan alkoholin kanssa, mutta en ajatellu missään kauheessa kaatokännissä niitä juhlia.
kyllähän sillon pitää alkoholia olla kun siihen on kerta oikeus :D

niin ja nyt mun kirjotuksesta tietenkin joku saa sellasen käsityksen että mun pitää heti alkaa juomaan kun mä täytän 18 ja sitä rataa... mutta luulenpa että mun alkoholin kulutus ei nouse vaikka mä täyttäsinkin 18

ja mitä helvettiä mä taas selitän!! :D
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea KristalliEnkeli paljon onnea vaan!!  ;D *hali*

Joku juo vähän joku juo paljon ja joku ei juo yhtään... Ihan miten vain.

Wirtabiuha

Ei sellasessa tarkotus vetää mah. hyvät perseet ole mitään ideaa! Mulla on kolmen laisia kamuja, yhet ei juo ollenkaan, toiset juo sosiaalisesti ja kolmannet vetää tosiaan kaiken ja muunkin mitä tarjotaan unilääkkeitä, kossua ja spiidiä... pelottavaa! Ne on kivoja niin kauan kun ne on selviä, mut sit niit ei enään jaksa kun ne on vetänyt jotain...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

onnea kristalli enkeli! yritän laittaa tänne huomenna jonkun onnittelukortin linkin kautta jos ehdin. :)

sellasta se on nykyään... heti kun on 18 vuotta täyttäni niin saman tien baariin ja rummuttaan alkon ovee henkkareiden kanssa............ mutta toisaalta joku voi ajatella että jos nyt synttärin kunniaks... ja ei kai siinä mitään pahaa sitten ole jos vaikka omilla synttäri kemuilla pikkasen hörppii alkoholia...... kun on kerran 18 täytetty niin sitähän kannattaa juhlia!

KristalliEnkeli

"kiitos" *kumartaa* "vielä kerran suuri kiitos onnitteluista kaikille"  ;D

Mä ajattelin ,että menisin sitten ensiviikonloppuna käymään vaikkapa controllissa...tai siis mun frendi sanoi, että se kiskooo mut vaikka mun nenärenkaasta sinne jos en muute tule  ;D...kyllähän sitä tietysti voi hauskaa mennä pitämään...kyllähän mä hauskanpidosta tykkään, mutta kun lähtee johonkin niin täytyy olla semmoinen fiilis päällä, että todella haluaa lähteä. Tänään mä ainakin olin niin väsynyt, eikä muutenkaan huvittanut lähteä mihkään...juup  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi

just tota mä hain takaa mitä tuuli sanoi, että pitäähän sitä ny vähän synttäreiden kunniaks ottaa kerta jo 18 täyttää...
älä tunnusta jos sattuu

Sitten kun minä täytän 18 niin käyn hakemassa jostain amfetamiinia. Pitäähän sitä nyt vähän juhlistaa synttäreitä kun on niin isokin vielä, sitäpaitsi amfetamiinista tulee ihan sikasiisti olo. Se on kyllä aika kallista, mutta onhan se 18-vuotissynttärit sen arvoisia kun minustakin tulee täysi-ikäinen. Jes! Odotan sitä jo innolla.

Minä SAAN ryypätä, koska olen niin kypsä. Taidan heti mennä vetämään perseet olalle kavereiden kanssa johonkin kapakkaan.

emmi

ei toi ei oo piilovittuilua!
jotenkin arvasin heti ku näin että aha se jätkä on kommentoinu tähän viestiin että nyt siel on taas semmosta kommenttia!...
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Niinhän sillä se jätkällä aina on!
 Mutta kyllähän sitä mun mielestä saa silloin tällöin saa pikkasen hörppii alkoholia jos haluu, mutta ryyppääminen olis siitä sitten kaukana...

Ei ainakaan osoita mitään mahtavaa kypsyyttä vetää heti perseet olalle kun siihen tarjoutuu mahdollisuus. Joskus mietin kyllä tosissani tuota ikärajapolitiikkaa; onko älykkyys todellakin verrannollinen johonkin tiettyyn ajanjaksoon joka on vietetty syntymästä?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.