absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

*tuuli

no... jotta se jätkä ei jälleen ala väittämään vastaan tai muuten vain ärsyttämään jotenkin lievästi, niin sanotaan sitten, että: ihan siinä missä kaheksakyt vuotis synttäreillä maistellaan viinejä niin kaheksantoista vuotis synttärin kunniaks voi käydä ostamassa ensimmäisen kerran ( ?? ) alkoholia tai vähän juhlia kun siihen kerrankin on lupa! onko siinä saatana jotain väärää??!!!!!!!  >:( >:( >:( >:(

*tuuli

hehehe... sori... mä vähän kiihdyin... kahden sekunnin raivokohtaus....

"Onko siinä saatana jotain väärää??!!!!!!!"

Miksi et kysy, "Onko siinä saatana jotain järkeä??!!!!!!!"?
Ei siinä mitään väärää ole. Lakihan sen sallii ja en nyt keksi mitään eettistä perustet.....tai no tekeekö se sinut onnelliseksi?

salza01

se jätkä..pliis..älä alota sitä taas.. kun se ei johda mihinkään.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

*tuuli

kysyin mitä kysyin... olin niin vihanen etten oikein ajatellut mitä sanoin...

mutta tässä on kristallienkelille syntymäpäivä kortti.  :) http://www.geocities.com/tuuja2003/onnittelu.html?1069617480351

KristalliEnkeli

Vaude! kiitos, Tuuli *halitus*  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi

joo mun ei oiskaan pitäny mennä möläyttään mitään, oishan se pitäny arvata että siitä syntyy taas tollanen keskustelu, mä jo hetken luulin että me päästiin se jätkästä eroon ku sitä ei näkyny vähään aikaan täälä...
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

sama täällä, emmi  ;)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Niin minäkin teitä...

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

rautalintu

Hei onnea KristalliEnkeli! (Tuli vähän myöhässä, mutta mä oon aina myöhässä :D)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Kuningas vanuatusta

Lainaa"Onko siinä saatana jotain väärää??!!!!!!!"

Miksi et kysy, "Onko siinä saatana jotain järkeä??!!!!!!!"?
Ei siinä mitään väärää ole. Lakihan sen sallii ja en nyt keksi mitään eettistä perustet.....tai no tekeekö se sinut onnelliseksi?

Kuningas vanuatusta

jatkan siis..
onnellisuuttako tässä taas haetaan..? Onnellisuutta. Kukaan ei kuitenkaan ole koskaan onnellinen.
Kuolleena kenties.

jouhu

Suututko tuuli? Tai KristalliEnkeli, jos mä kävin pikkasen kattoo tota synttäri korttii? *odottaa peloissaan raivoräjähdystä* No, kuitenkin..., kun toi on, niin hieno ja en voi olla kysymättä...Mistä sä, tuuli, hankit tollase kuvan?

Enpä taida sanoa tähän se jätkä keskusteluun mitään..., sillä se ei johtais mihinkään...tai ehkä johonkin, mutta mä luulen ettei se tulisi olemaan mitään kaunista katseltavaa...

Öym... mun sekoilut... ::)

*tuuli

jouhu---> no... varmaan vähän vaikea kieltääkään kun olet sen jo käynyt katsomassa. mutta olisin luultavasti pistänyt sen kristallienkelille sähköpostissa jos se olisi ollut jotenkin henkilökohtainen.  ;) eli eipä pahemmin haittaa, käykää vaan kaikki katsomassa.  ;D jee hee...
ja sitten tuosta kuvasta... se kuva itsessään mikä siellä taustalla häämöttää on luultavasti www.apulanta.fi :stä. mutta ne ihme muffinssit... niin ne on meidän koneelta... kun siinä on alunperin ihan sininen tausta ja ne muffinssit ( ?? ) siinä sinisen taustan edessä... mutta mä pistin sitten siihen sinisen taustan päälle sen apis kuvan ja jostain syystä ne muffinssit ja teksti jäi siihen.  weee....

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.