Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

salza01

mä kävin kirppiksellä tossa kk sit viimeks. ei löytyny mitää. no meinasin ostaa kaverille leffan, mutta sinne jäi.
joskus mulle tulee sellane et haluan yhtee tiettyy kirppiksee,mut se ei oo keskustassa ja näin ni harvemminpa siellä sit tulee käytyä. tai jos mä porukoitten kans lähen kirppikselle, ni se tarkottaa sitä et me ollaa sata tuntia kirppiksissä ja sit lähetää johonki kärkkäiselle, johon meiän isäntä jää aina asumaan.. ku se muka aina ettii jotai, eikä se koskaa löyä sitä mitä se mukamas ettii..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

jouhu-->

sellainen O.N.L.Y.:stä halvalla ostettu, jossa lukee up.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mitä, puska?! :o Mä en älynny.  :-[

puska

niin, siis, kun kysyit että millanen punanen pipo...
että semmonen:) kirkkaanpunainen.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

vähänkö mä olin joskus kuuennella nii PAHIS ku en pitäny pipoa vaikka meillä oli koulussa "pipopakko" ;D mutta oonhan mä maininnu et olin penikkana niin kova, että en paljo sääntöjä totellu.
mutta nyt ku löyty tuo siisti pipo ni pakkoha sitä on pitää.. jee-e.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

juhke

mä pidän aina pipoa, olin missä tahansa  ;D
tie pelastaa jos uskaltaa

puska

Olihan meilläkin Olkijoen ala-asteella tuo pipopakko. Ja minulla oli viidennellä ja kuudennella sellainen hieno oranssi pitkähiippainen pipo  :D
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

minullakin oli sellainen pipo, se oli vain vihreä..  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

....Mari....

mulla ei oo pipoa  :( pitäisköhän hankkia  ;D

juhke

kannattaa.. pipot on hienoja!!  :)
tie pelastaa jos uskaltaa

hande^

mulle ei sovi pipot... mul on nii ihmemuotonen pää.. :o
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

Niin minäkin luulin että minulle ei minkäänlainen sovi. Mutta kun aikansa vain malttaa ja jaksaa sopivanlaista etsiä, niin kyllä se helmi sieltä vielä löytyy.  ;)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

mulle ei sovi mitkään muut pipot, kuin semmoinen musta pípo jonka mutsi on tehnyt..tosin se oli kyllä puolkuukautta kadoksissa, mutta onneksi löysin sen jälleen :) frendi ehdotti, että ostaisin valkoisen pipon, mutta voi jäädä kyllä aika hiljaiseksi. Luulen nimittäin, että musta on enempi mun väri ;)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Mä en tajua. Onko se joku suurikin uutinen, että Kalle Palander rakastaa tytärtään? Eilen molemmissa Iltalehdessä ja -sanomissa oli otsikot "4v. tyttäreni on minulle tärkeä!" tai vastaavaa älytöntä.

Niin mietin vaan, että kenelle isälle oma tytär ei ole tärkeä? No eihän välttämättä kaikille, mutta silloin niitä ei voi edes isiksi kutsua. No ihanaa, nyt ainakin tiedämme sitten, että Kalle todella rakastaa tytärtään! LOL
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.