ripsipiirakka..

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 14, 2003, 02:22:21

« edellinen - seuraava »

ripsipiirakka on niin paskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hyi helvetti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ei oo mitään erilaista musiikkia! tod ei! kaikki paskat jenkki 'punk' bändit on samallaista paskan renkutusta, ja kyllä suomesta toinenki tollanen löytyy: alipaine.ei tota murros ikäsen ääntä (äikääääikkkhäkiiiiiii)(vinku vinku,mur)kestä kuunnella, tai tekis sen tyylillä! ei tota voi ottaa huumorilla! joka sen huumorilla ottaa on kyllä pahasti sairas! miettikää nyt jos lapsenne on yli kuunnellu ripsipiirakkaa ja selittää iso vanhemmilleen kaikkee"sun tissis roikkuu,saanks persettä" nai lemmikkejä jne? onko hauskaa? haa haa haaaaaa..... ja paskat on. lopettas hommansa tai pitäis ikuisen tauon! piste.

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

säälittävät sanoitukset bändillä. vanhemmat ovat varmasti ylpeitä :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

-Tea_85

Mun mielestä ripsari on ihan ok!
On se hyvä et ees jotkut viittii saaha ihmisiä hyvälle tuulelle.
Sellaista "bilemättöö"

puska

no okej, kyllähän minäkin yhden kyseisin bändin sinkun omistan. ja onhan se vaihtelua kuunnella tuollaista läpänomaista musiikkia. olivat muuten taannoin törkyvieraana...katsoiko kukaan?
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Enpä kai... ::)
En tiedä mitä pitäisi sanoa koko bändistä... Vai pitäiskö sanoo mitään...(?)

Wirtabiuha

En kattonut en... Olin tänään yhellä kaverilla joka omistaa niitten cd:n... oli pelottavaa kun jouduin kuuntelemaan sitä... mielenkiintosta tosiaan oli...  ::)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

niinhän sitä todellakin sanotaan että siitä puhe mistä puute... niistä biiseistä päätellen aikamoisessa puutteessa elävät nuo pojat ;D
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

mulla on Sanni soittoäänenä...oli pakko päästä sanomaan :)
en kyllä bändistä laisinkaan pidä muutoin
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

taika

aika paskaa musaa mielestäni, mutta onnea silti heille ja hyvähän se on että pojat tekee sitä mistä tykkää. Niin.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

blind_eye

musta ripsipiirakan jotkut biisit on ihan hyviä (kuten uudestaan) mutta joitakin en voi sietää ollenkaan... näin ripsarit kerran livenä (apiksen lämppärinä tammerfesteillä-02)ja oli kieltämättä aika hirveetä. eikä kukaan voita apista  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

taas huoaman et täs mun musiikin kuuntelussa on jotain vikaa. mutta mun mielestä se rafaelin enkeli on iha jees ripsarin esittämänä. [okei. kertokaa jo joku et mikä mul on hätänä..!!]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

on se rafaelin enkeli minunkin mielestä ihan hyvä. mutta sekin on soitettu jo ihan puhki.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Silti_Onnellinen

Se rafaelin enkeli on hyvä!  ;D Oon pienenä ollu iha rakastunu siihen biisiin Pekka Ruuskan esittämänä...mut näin vanhempana tää kyllä menee...
Eikä ne mun mielest ollu pahoja sil yhel apiksen kiertueella, kun olivat lämppäämässä. Tää on vaan MUN mielipiteeni. En oo myötäilijä.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

blind_eye

no joo. se riippuu biisistä. rafaelin enkeli on kyl hyvä  ;D
ja sillon kun ne oli apista lämppäämässä nii en mä oikeen muista siitä mitään, mutta jäi sellanen maku et aika kauheeta oli. niillä on kyllä yks iha helv. hyvä kappale -> uudestaan :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.