Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

Kytkin

Heipä hei. on juu aika ikävää kun on niitä ihmisiä apiksenkin keikalla, jotka todella ottaa kaiken irti (ei sillä etteikö nii saisi tehdä) mutta rajansa kaikelle... ei tartte töniä toisia kyynärpää edellä :( Provinssissa Apulannan keikalla yks anarkia tyttö hyppi Vilkun ja mun päälle kokoajan, välittämättä, selvin päin.

Ei sillä, jos olet kännissä keikalla (kokemusta löytyy), (tosin ei apulannan keikalla, vaan Rammsteinin) niin ei sitä itse huomaa kun/jos hyppii toisten päälle/toisia päin... :( höh. On vaan niin mielettömät fiilarit että hyppii ylös alas, mutta huomaamatta seilaa vasemmalta oikealle kuin laiva kanavassa.. :)

Hiltsu

Meillä kun oltiin niin joku tunki siihen kaverinsa väliin. Muuten saatiin olla kai ihan rauhassa. Oli vain vähän ahdasta. Mä vain aika helposti tönäsen takasin tai muuten huomautan, jos joku oikein tönii. Pakostikkin tietenkin joutuu välillä väistämään, jos on oikein suuri porukka, joka menee eteenpäin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

minä en edes yritä siihen eturiviin, kun olen sen verran pieni, ettei ilmaa saa, jos joku honkelikonkeli tulee siihen.
ja ainakin lutakossa näkee ihan takaakin lavalle, ja fiilis on loistava!
my sweet, sweet rock`n roll

Cassandra

onhan se hianoo, kun ne ihmiset, jotka morkkaa apulantadiggareita on ite niin hiton täydellisiä ;)
jos ne ei saa kicksejä muusta ku apulannan/apulantafanien morkkaamisesta niin antaa urpojen morkata..niillä on katsokaas,rakkaat apulantadiggarit, niin tylsä ja köyhä elämä, että annetaan pienten yrittää ;D
rauhaa ja rakkautta.
kuunnelkaa apulantaa. se auttaa aina :-*
it can`t rain all the time

kreisi_greippi

kerran yhellä keikalla joku likka mun eessä totes kaverilleen, että "vittu mä vihaan apulantaa", ja heilu siellä sitten keskisormi pystyssä.
ei sillä, sen asiahan se on, mutta mitä järkee on maksaa lipun hinta, jos ei siitä musiikista pidä.  ::)
en minä ainakaan menisi jonnekin nylon beatin keikalle. en edes keskisormea näyttämään.

Hiltsu

Minä en itse kehtaisi mennä mihinkään keskisormea näyttämään. Voisin kyllä ihan mennä, mutta olla ihan normaalisti, vaikka en bändistä tykkäisikään. Tosin en nyt ehkä ensimmäisenä lähtisi ollenkaan, mutta jos jonkun kanssa tai jotain.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

minä en omasta pussista menisi. jos joku maksaisi minut niin voisin seuraksi mennä, mutta en muuta.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

en mä ainakaan keskaria viittis näytellä,en ees anssi kelalle!(kerran tein kyllä niin jollekin erittäin raivostuttavalle jumputusbändille joka lämppäs rasmusta mutta se oli tyhmästi tehty)..jees..
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Se ei varmasti ole bändillekään kivaa, kun keskaria näytetään.

kreisi_greippi

no ei takuulla. jos miettii, että oisko ne keskarinnäyttäjät ite päässeet niin pitkälle.

mullekin tuli itelleni paha mieli kun näytin keskaria vaikka bändi olikin ihan kamala.enää en sitä tee.

kreisi_greippi

ehka se on sellanen juttu, etta sen jokainen kuitenkin haluaa alitajuisesti teha. tyriksen keikka silloin vuonna banaani oli niin huono, etta sillon teki mieli. pojat oli kannissa, ei sellanen sovi.

joo,kuulin että eero oli tänä vuonna party planetissa kesken keikan lähteny laattaamaan...

kreisi_greippi

ne menee kokoajan huonompaan suuntaan.

asiasta toiseen,tai varmaan tuhanteen... sunnuntaina on kauan odotettu ankkarock! :D ja onhan sitä jo saanut odottaa millon apulannan seuraavaksi näkee keikalla.viime kerrasta jo 2 kuukautta..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.