Mistäpäin olette ikäsiä ja mitä teette?

Aloittaja Tero, joulukuu 01, 2003, 03:15:06

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Time goes on, I wont.

[tuuli]

mä oon alle puolen vuoden päästä 16!!!!
allekirjoittanut

punainen

Alle puolen vuoden päästä 17!!sitä ikää voi vielä juhlia mut ton jälkeen luulen ei enää fiiliksii juhlii ikäänsä kun tajuu miten sitä tahtomattaan tulee aikuiseksi :o
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

allekirjoittanut

puska

Aikuisuus ahdistaa minuakin. Tuntuu että aikusiten elämä on niin rutiininomasita. Ja meidän vanhukset eivät ainakaan millään tahdo rutiineistaan poiketa. Juuri saarnasin heille siitä, kuinka heidän kannattaisi joskus käydä jossain, eikä aina vain nyhjöttää kotona (kyllähän minä itsekin siitä hyötyisin ;)). "Me ollaan nuorempana niin paljon erikseen reissattu, ettei me jakseta enää". KAMALAA!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

adalmiina

mäkin oon kuustoista ja lukiolainen.asun jossain päin keski-pohjanmaata..
mul on kans violetti nokkahuilu(tosin se on hukassa) siispä en soita nokkista,vaan enimmäkseen kitaraa,joskus myös pianoa ja rumpuja(meil on olkkarissa rummut  :D ) ja laulan melkein koko ajan!

jouhu

Minäkin pelkään vanhenemista. *tärisee* Noin neljän kuukauden päästä täytän 18 ja se pelottaa.  :-/ Pelkään tulevani täydelliseksi sohvaperunaksi, joka juo joskus siiderii, syö karkkii ja kuuntelee apulantaa ja muuta musaa ja kattelee telkaarii  :o

Potentiaalinen valehtelija kertoo henkilötietonsa. Olen vasta kahdeksantoista ja asun Helsingissä.

jouhu

[tuuli]

No mut onneks kaheksantoista vuotiaat onki vielä ihan lapsia!  ;)
allekirjoittanut

Lavenna

Mä olen pirkkalasta, viistoista vuotta (ihanaa!) ja uusi täällä. (Hui. Pelottavaa.) Ensimmäinen mun kirjotus rekisteröityneenä.  :-* :-*

[tuuli]

allekirjoittanut

emmi

mä täytän maaliskuussa 18. musta on kiva kun sitten vihdoin oon täysikänen. Tota 18 ikävuotta on kyllä ootettu koko elämä :)
älä tunnusta jos sattuu

adalmiina

punainen

Mä en!Tai pääsishän sit kaikille keikoille ainakin (ellei oo 21 ikäraja tai jotain..) ja jotain muitakin oikeuksia,mut musta ei oo kivaa tulla aikuiseksi.No onneks mä tuun pysyy sielultani kakarana koko elämäni,ainakin näin toivotaan x)

Ompas nyt sekavaa tekstiä..huu ehkä pitäs mennä rauhottuu..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.