Mistäpäin olette ikäsiä ja mitä teette?

Aloittaja Tero, joulukuu 01, 2003, 03:15:06

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

on muute kuitenki hurjaa täyttää 18 ( vaikka ne onki viel ihan lapsia ;) ) ku ajattelee, et vastahan mä menin tarhaan ( isii äitii!! apuaa!! ) ja nyt oonki tämmönen oman onneni kulkija..
allekirjoittanut

puska

Ei sitä itestäkään uskois että vajaan puolen vuoden päästä 18 täyttää. Autolla pitäis tässä parin viikon sisään alkaa isännän kanssa ajelemaan, ei kyllä uskoisi todellakaan:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Onhan ne 18-vuotiaat aika hemmetin teinejä. Pitää päästä ryyppään ja vetään aineita joka viikonloppu. Ja sitten on niin jännää virittää corollaa ja iskeä jotain kaverin papereilla baariin päässyttä pissistä.

Äh... oikeasti se ikä ei enää tässä vaiheessa merkitse, vaan arpa on jo heitetty. Kyllä sen tietää mitä kenestäkin tulee, jos mitään tulee. Olen jo täysin orientoitunut tulevaisuuteen.

lauruzz

Juip. siis viistoista ollaan, ja joensuussa apista luukutetaan.. oishan se kiva olla jo aikuinen, niin pääsis just noille k-18 keikoille.. eipä seenä muuta "hienoa" sitten olekkaan.. ainakaan miun mielestä
miten voisit muuttaa minua, kun en siihen itsekään pysty?

jouhu

Siistii lauruzz miekin oon joensuusta! ;D
Ei siinä 18 oikein muuta ole, kuin odotetaan aikuismaista, siistiä... käytöstä. Mie voisin ihan hyvin kuvitella itteni vielä raahautumassa äitini jaloista...

adalmiina

musta on turha toivoa aikuista 18-vuotiaana,taidan jäädä lapseksi  ;) mut mun kohdalla ikä 18 tarkottaa vapautta:äiti ja iskä ei enää määrää joka asiasta  :)

[tuuli]

LainaaOnhan ne 18-vuotiaat aika hemmetin teinejä. Pitää päästä ryyppään ja vetään aineita joka viikonloppu. Ja sitten on niin jännää virittää corollaa ja iskeä jotain kaverin papereilla baariin päässyttä pissistä.

Äh... oikeasti se ikä ei enää tässä vaiheessa merkitse, vaan arpa on jo heitetty. Kyllä sen tietää mitä kenestäkin tulee, jos mitään tulee. Olen jo täysin orientoitunut tulevaisuuteen.

se on just tota..  18 vuotiaat on niin lapsia että oksat pois. ( terveisiä vaan kaikille kahdeksantoista vuotiaille ), no ei nyt ehkä kaikki, mutta monet. kyllä mä uskon että useimmat osaa ajatella fiksusti, eikä pissa nouse päähän vaikka onki jo täysikäne.  
tai ehkä se on vaan niin että me viistoista vuotiaat luullaan olevamme rankkoja nuoria ja suunnitellaan sitä, miten 18 vuotis synttärinä mennään rummuttamaan joka baarin ovea ja kävellään nenä pystyssä portsarin ohi ja ostetaan tupakkaa ja alkoholia näyttämällä vain hiukkasen papereita ja... :)
allekirjoittanut

[salzaa]

voisinpa päivittää omia tietoja, siis nykyään 17 olen ja haapaveden opistossa opiskelen nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi. jeps

ja mun mielestä 18 vuotias ei oo tosiaankaan vielä aikuinen. se riippuu niin paljon ihmisestä.

KatjaRock

Ikä ei aikuisuutta määrää. Puhuu vanha.
Time goes on, I wont.

piupau_muovia

15 vuotias ja ylpeä siitä..jooh.. se on hienoo, kun alkaa miettiä, että mitähän helvettiä sitä elämänsä kanssa tekis, siis noin peruskoulun jälkeen ja tajuaa, että on vielä niin pieni ja mitätön...mutta niin kai sitä on koko ajan.siis pieni ja mitätön. epävarma paskahousu.taisin selventää jo liikaa..

KatjaRock

No kerrompas tähän että aina jos ei tiiä mitä peruskoulun jälkeen haluaa tehä niin lukio on pirun hyvä paikka kasvaa. ei tarvi päättää mittään isoa ja saa kasvaa rauhassa. ammattia ei saa mutta kuka voi 15 vuotiaana tietää mitä haluaa seuraavat 50 vuotta tehä työksi.

ei liittyny aiheeseen vissiin mutta silti.
Time goes on, I wont.

[tuuli]

LainaaNo kerrompas tähän että aina jos ei tiiä mitä peruskoulun jälkeen haluaa tehä niin lukio on pirun hyvä paikka kasvaa. ei tarvi päättää mittään isoa ja saa kasvaa rauhassa. ammattia ei saa mutta kuka voi 15 vuotiaana tietää mitä haluaa seuraavat 50 vuotta tehä työksi.

minä tiedän! ;D *ah, on niin kiva väittää vastaan...* no ei nyt aivan, mutta tiedän tiedän tiedän. Musta tulee ehdottomasti joku piirustelija, varmaanki vaate-/ muotisuunnittelija johonki firmaan tai teatteriin ja siks mä aijonki tehdä ingmanin ja lukion kaksoistutkinnon.
allekirjoittanut

jouhu.

LainaaNo kerrompas tähän että aina jos ei tiiä mitä peruskoulun jälkeen haluaa tehä niin lukio on pirun hyvä paikka kasvaa. ei tarvi päättää mittään isoa ja saa kasvaa rauhassa. ammattia ei saa mutta kuka voi 15 vuotiaana tietää mitä haluaa seuraavat 50 vuotta tehä työksi.

ei liittyny aiheeseen vissiin mutta silti.

Paitsi siinä tapauksessa, jos on juttuja joiden takia ei voi päästä lukioon, eikä muutenkaan mahdollisuuksia mennä sinne, eikä tiedä mitä haluaa elämässään tehdä ja silti pitää mennä amikseen. Puhuu omasta kokemuksestaan.

KatjaRock

Lainaa

Paitsi siinä tapauksessa, jos on juttuja joiden takia ei voi päästä lukioon, eikä muutenkaan mahdollisuuksia mennä sinne, eikä tiedä mitä haluaa elämässään tehdä ja silti pitää mennä amikseen. Puhuu omasta kokemuksestaan.

kaikki on tilanneriippuvaista.
Time goes on, I wont.

punainen

Tuskin lukioon kannattaa mennä jos lukeminen ei vois vähempää kiinnostaa vaan haluu ja on parempi jossain käytännön jutuissa.Tuhlais vaan vuoden tai pari elämästään jos joutuis keskeyttää lukion.Mutta jos peruskoulussa on pärjänny hyvin niin lukio ihan hyvä paikka.Itse ainakin tykkään lukio-opiskelusta, ainakin toistaiseksi.Enkä vielä tiedä miksi haluan kouluttautua.. ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.