Mistäpäin olette ikäsiä ja mitä teette?

Aloittaja Tero, joulukuu 01, 2003, 03:15:06

« edellinen - seuraava »

elikkäs oon 15-wee ja asun kemiössä.... mitä mä teen...hmm..diggailen apulantaa ja oon mun frendien ja jätkäkaverin kanssa..=)) :-*

puska

Tyhmä tahtoo kysyä, että missä on Kemiö?:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

rautalintu

Turun ja Hangon välistä löytyy Kemiö.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Unenkansalainen

Jyväskylän maalaiskunnasta, tarkemmin sanottuna Vaajakoskelta. Ikää tuli kuukausi sitten 18v, ja teen en mitään.
okei omaksi huvikseni runoja, valokuvaa, ja niitä kuvia muokkailen. teen elämästä vaikean myös aika usein.
ja teen päättömiä ratkaisuja.

huhhahhei.
-KK-

hande^

Tervetuloa vain takaisin pitkän tauon jälkeen! ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Unenkansalainen

Kiitos, kiitos :) nyt ei passaa unohtaa tai saan monien karvaat synnit niskaani. :D

jouhu

Tervettulloo takaisin miunkin puolesta pienen tauon jälkeen!  :D
Nyt kyllä täytyy....Miten työ kaikki näytätte noin pelottavilta. :o Eihän täällä uskalla enää käyä, kun noin pelottavan näkösii ihmissii. ;)

hande^

Se on vaan ulkokuorta jouhuseni... ;) Kyllä minä ainakin sisimmiltäni olen kiltti pikku tyttö. :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Unenkansalainen

niin minäkin, mutta pojaksi saa kuitenkin sanoa tytön sijasta ;)
ja hei, photoshop on keksitty ;)

pakko mainostaa, menkää katsomaan kotisivuni, siellä on kivoja juttuja! hheheh :D

Jyppari

Olenpas minä vanha kun äkkiseltään vilkaisin tätä ketjua. Ikä ja paikkakunta löytyy profiilista. Ensinmainnittu tulee muuttumaan pian.
Kauppiksessa oleskelen, siis opiskelen! Oikeasti olisi pitänyt valmistua jo vuosia sitten, mutta ei tuo koulunkäynti iske, niin kuin esimerkiksi musiikki.
Nämä sivut oli tutut, mutta keskustelupalstan huomasin vasta eilen. Näytti olevan paljon mielenkiintoisia aiheita, joten päätinpä rekisteröityä ja kirjautua sisään, vaikka se vaikealta alussa tuntuikin. 
Samaa nimimerkkiä käytän netissä joka paikassa, joten toivottavasti törmäillään muuallakin. a:lla tai ä:llä.

puska

Se on vain erittäin mukavaa saada vähän eri ikäistäkin sakkia tänne. Ettei mene ihan teiniksi meidän tyttöjen kesken:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hendu

Mä olen 19 v. kundi ;D! Asun ylöjärvellä. Pelaan lätkää melkeinpä ammatikseen. Tällä hetkellä olen vakkari töissä, mut tarkotus ois kouluun vielä mennä!
Temosen pomppubasso

Jyppari

LainaaSe on vain erittäin mukavaa saada vähän eri ikäistäkin sakkia tänne. Ettei mene ihan teiniksi meidän tyttöjen kesken:D

Kivahan täällä olisi olla kun on paljon nuoria tyttöjä.  ;)
Ei tuo ikä kaikkea kerro, henkisesti olen ehkä 16 vuotta. Vähän pitää leikkimieltä ja pilkettäsilmäkulmassa olla, ettei mene ihan totiseksi.

piksi

Ikää 18 vuotta, asustan Vaasan lähettyvillä. Lukiossa oleskelen, hevosharrastus ehkä tärkein ajanviete (oma hevonen, jonka kanssa kilpaillaan koulua). Musiikki myös hyvin tärkeä osa elämää, erityisesti Lannan musakki lämmittää sydäntäni.
The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

Aapsu

Olen 20-vuotias tamperelainen. Opiskelen musiikin äänittämistä Pirkanmaan ammattikorkeakoulussa Virroilla.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.